اسانترین

سایتی خوب برای علاقه مندان به سِِِئو

اسانترین

سایتی خوب برای علاقه مندان به سِِِئو

کسب درآمد آنلاین در : 6 روش اثبات شده از طریق بیش از 50 داستان موفقیت

اگر می خواهید به این سوال پاسخ واقعی دهید ، آن را پیدا کرده اید. این مقاله نتیجه 3 سال تحقیق بوده و اطلاعات مورد نظر را در اختیارتان قرار خواهد داد. من آن را نوشتم زیرا وقت زیادی را هدر دادم تا بفهمم چگونه می توان از طریق اینترنت درآمد کسب کرد. من داستان افرادی را می خوانم که این کار را انجام داده اند اما:

آنها آمریکایی بودند (با پروژه هایی که در ایتالیا قابل طرح نیستند) ،

یا آنها کلاهبرداری بودند ،

یا آنها ترفندهایی برای تغییر اندک بودند.

همه در مورد این سبک زندگی (؟) صحبت می کردند ، اما هیچ کس در مورد راه معتبری برای رسیدن به آنجا توضیح نمی داد.برای یافتن این اطلاعات ، Podcast Indie ایتالیایی متولد شد . از سال 2014 در Indie ایتالیایی ، با پادکست و دوره های ما ، بیش از 50 ایتالیایی (به طور دقیق 79) که قادر به ایجاد مشاغلی هستند که به لطف وب کار می کنند ، تجزیه و تحلیل کرده ایم. در این مقاله من در مورد ترفندهای عجیب و غریب با چند یورو به شما نمی گویم ، اما در مورد 6 روشی که با اطمینان کامل در ایتالیا کار می کنند و به شما این فرصت را می دهند تا انقلابی در زندگی خود ایجاد کنید. اماده ای؟ بیایید این 6 روش درآمد آنلاین را با جزئیات ببینیم.

آیا از نگه داشتن تجارت آنلاین خود در کشو خسته شده اید؟

احتمالاً آن را راه اندازی نکرده اید زیرا ایده های درستی ندارید. هرکسی که موفق به انجام پروژه خود می شود چه کاری انجام می دهد؟


برای پاسخ به این ، ما 5 مطالعه موردی ایجاد کرده ایم. آنها شامل استراتژی های اساسی 5 کارآفرین ایتالیایی هستند که با اشتیاق خود زندگی می کنند. 


من خط مشی رازداری را خوانده ام و به پردازش داده هایم اجازه می دهم تا در مورد دوره ها و خدمات Indie ایتالیایی به روز رسانی کنم.


من می خواهم به اشتراک بگذارم

آیا ویدیو را ترجیح می دهید؟ در اینجا خلاصه ای از راهنما آورده شده است (در انتهای فیلم قسمت دوم کلیک کنید):



فهرست راهنما

نحوه کسب درآمد اینترنتی 1: تبلیغات

نحوه کسب درآمد آنلاین 2: مشارکت

نحوه کسب درآمد آنلاین 3: محصولات غیرمجاز

نحوه کسب درآمد آنلاین 4: نرم افزار

نحوه کسب درآمد اینترنتی 5: محصولات فیزیکی

نحوه کسب درآمد آنلاین 6: خدمات

چه کسی می تواند به صورت آنلاین درآمد کسب کند

کسب درآمد آنلاین زندگی شما را وارونه می کند

… می خواهید چه کار کنید؟

نحوه کسب درآمد اینترنتی 1: تبلیغات


باربارا در شرف مادر شدن است و کار خود را از دست داده است.


او خود را در خانه می بیند که نیاز به مراقبت از کودک در راه و پیدا کردن یک کار جدید دارد. زیرا "مادر بودن شغل نیست" .


بنابراین یک وبلاگ اختصاص داده شده به مادران ، با مقالات مفید که جلب بازدید زیادی می کند ، ایجاد کنید. در این مرحله او شروع به فروش بنر تبلیغاتی به شرکت هایی که مایل به برقراری ارتباط با بازدید کنندگان خود هستند ، می کند.


Mamma Felice History چگونه می توان از طریق اینترنت درآمد کسب کرداین داستان MammaFelice در چند جمله (و بدون احتساب شبهای بی خواب) است.

با تشکر از وبلاگ متولد اوقات فراغت ، باربارا از دخترش مراقبت کرد ، حتی پس از مدتی شوهرش کار خود را رها کرد و خود را وقف تجارت متولد MammaFelice کرد.


MammaFelice به عنوان آنلاین به صورت آنلاین درآمد کسب می کندکسب درآمد آنلاین با تبلیغات مانند این موارد است:


شما سایتی ایجاد می کنید که بازدید زیادی را به خود جلب می کند ،

آگهی ها یا سایر محتوای تبلیغاتی را در سایت قرار دهید ،

تبلیغ کنندگان مبلغی را بر اساس تعداد افرادی که روی ( پرداخت به ازای هر کلیک ) کلیک می کنند یا ( پرداخت به ازای هر نمایش ) تبلیغ را مشاهده می کنند ، به شما پرداخت می کنند .

آسان است ، درست است؟

ایجاد محتوا ، جذب ترافیک و فروش تبلیغات در سایت منفعل ترین فرمول درآمد آنلاین است ، شما چند ساعت وقت می گیرید ، بنرها را تنظیم می کنید و آنها برای همیشه فعال می مانند. اما ... برای درآمدزایی از تبلیغات به تعداد زیادی ترافیک نیاز دارید.


ماما فلیس بیش از 200000 بازدید ماهانه است.


اعدادی شبیه به شماره های من می خواهم مانند این و Tierra زندگی کنم ، پورتال های ایجاد شده توسط الساندرو کاستانیا .


سلام سامو ، اما دقیقا به چه میزان ترافیک برای درآمدزایی جدی از تبلیغات نیاز دارم؟


با عرض پوزش ، هیچ پاسخ دقیقی وجود ندارد ، این به صنعتی که در آن فعالیت می کنید ، نوع تبلیغاتی که استفاده می کنید و عوامل دیگری بستگی دارد که به زودی توضیح خواهم داد. این مفهوم اساسی را بخاطر بسپارید ، برای کسب درآمد با این سیستم به تعداد زیادی ترافیک نیاز دارید.


اگر به استفاده از این مدل برای کسب درآمد اینترنتی فکر می کنید ، ادامه مطلب را بخوانید: شما در حال کشف این هستید که چه نوع تبلیغاتی در ایتالیا کاربرد دارد ...


انواع تبلیغاتی که م workثر است

1. Google Adsense

چگونه می توان با Google Adsense در ایتالیا به صورت آنلاین درآمد کسب کرداین یکی از شبکه های تبلیغاتی پرکاربرد در جهان است.


این مانند این عمل می کند:


Google به شما امکان می دهد بنرهای تبلیغاتی را در سایت خود قرار دهید ،

تبلیغ کنندگان به Google پرداخت می کنند تا تبلیغات خود را در این بنرها نشان دهد.

به شما به عنوان مالک سایت به صورت پرداخت به ازای هر کلیک پرداخت خواهید شد. در عمل ، هر بار که بازدید کننده روی تبلیغات بنر کلیک می کند ، مبلغ کمی (معمولاً سنت) درآمد کسب می کنید.

Salvatore Aranzulla از Google Adsense استفاده می کند. این شبکه به یک کلیک چند سنت پرداخت می کند اما وبلاگ آن از 18 میلیون بازدید ماهانه فراتر می رود ، بنابراین حتی اگر تنها 0.1٪ از بازدید کنندگان روی تبلیغات کلیک کنند ، تعداد (و درآمد) می توانند جالب باشند.


چگونه می توان با تبلیغات salvatore aranzulla به صورت آنلاین درآمد کسب کردنکته جالب در مورد Google Adsense این است که استفاده از آن بسیار آسان است. هر زمان که بخواهید می توانید آن را در صفحات سایت خود قرار دهید و با افزایش بازدید ، درآمد شما نیز رشد خواهد کرد.


2. توافق نامه های تبلیغات مستقیم

Massimiliano Valente با ایجاد سایت های کوچک و مطالعه برخی برنامه نویسی کار در وب را آغاز کرد. برای رفع مفاهیم موجود در ذهن خود و به اشتراک گذاشتن آنچه آموخت ، وی وبلاگی را راه اندازی کرد که در آن نحوه استفاده از HTML را توضیح داد.


سایت رشد کرده ، رشد بیشتری کرده و رشد بیشتری هم کرده است.


ماسیمیلیانو به جای تکیه بر گوگل ادسنس ، با تبلیغ کنندگان توافق های مستقیم انجام داده است. به این ترتیب او HTML.it را از یک سایت کوچک اختصاص داده شده به علاقه مندان به برنامه نویسی در یک شرکت فهرست شده توسعه داد.


چگونه می توان با تبلیغات به عنوان مثال HTML.it از طریق اینترنت درآمد کسب کردبرای دستیابی به نتایج مشابه ، استفاده از مشاوره Andrea Pucci ، بنیانگذار Multiplayer.it ضروری است : "برای تضمین سرمایه گذاری تبلیغاتی تبلیغ کنندگان ، شما باید در گروه خود پیشرو باشید".


چگونه می توان از طریق multiplayer.it به صورت آنلاین در ایتالیا درآمد کسب کردهنگامی که شما مرجع بخش خود هستید (و باید این را با آمار سایت خود ثابت کنید) می توانید با پیشنهادات همکاری با شرکت ها و آژانس های رسانه ای تماس بگیرید ، یا ممکن است آنها با شما تماس بگیرند.


یافتن معاملات مستقیم با تبلیغ کنندگان به شما امکان می دهد:


کنترل بیشتری روی تبلیغاتی که به بازدید کنندگان نشان داده می شود داشته باشید ، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که آنها به خوبی با گرافیک سایت شما یکپارچه شده اند ،

معاملات با مزیت بیشتری داشته باشید ، Google Adsense به عنوان واسطه بین شما تبلیغ کنندگان کار می کند ، اگر بدون واسطه آن کار نکنید ، می توانید درآمد خود را افزایش دهید ،

برای ساخت همکاری با فرمولهایی غیر از پرداخت به ازای هر کلیک ، به عنوان مثال تبلیغ کننده می تواند برای درج آگهی ها و / یا محتوای تبلیغاتی برای مدت زمان مشخصی قیمت مشخصی پرداخت کند.

3. درگاه مقایسه و تبلیغ قیمت

اگر می خواهید تلفن های همراه را تغییر دهید ، برای تجزیه و تحلیل مدل های جدید و ارزیابی قیمت ها ، در اینترنت مرور می کنید. با شروع از Google شما احتمالاً روی پیوندی مانند این کلیک خواهید کرد:


3. پورتال ها و تبلیغات مقایسه قیمت ، مانند لینک trovaprezzo.itشما به Trovaprezzo می رسید که توسط 7 Pixels ، شرکتی به رهبری Nicola Lamberti ایجاد شده است .


از طریق تبلیغات به عنوان مثال trovaprezzo.it به صورت آنلاین درآمد کسب کنیددر سایتهایی مانند این ، درآمد می تواند هم از مدل پرداخت به ازای هر کلیک استفاده شده توسط Google Adsense و هم از توافق نامه مستقیم با تبلیغ کنندگان پیروی کند.


تفاوت با نمونه های قبلی در نوع ترافیکی است که می رسد.


بازدید کنندگان به دلیل اینکه به دنبال مطالب شما هستند به وبلاگ ها می آیند. بنرها برای جلب توجه آنها هستند حتی اگر بازدید کننده فقط به خواندن پست شما علاقه داشته باشد.


در مورد Trovaprezzo ، بازدید کنندگان می خواهند چیزی بخرند و سایت فقط پیشنهادات تجاری را ارسال می کند که توسط تبلیغ کنندگان بارگذاری می شود. مردم می خواهند روی تبلیغات کلیک کنند زیرا به همین دلیل است که به سایت آمدند.


همین اتفاق در Chebuoni.it نیز رخ می دهد ، جایی که تبلیغ کنندگان با تیم تحریریه سایت موافقت می کنند تا بازدید کنندگان را با تخفیف و مسابقات جایزه ارائه دهند.


چگونه می توان از طریق تبلیغات Chebuoni.it به صورت آنلاین درآمد کسب کردمزیت بازدیدکنندگان این است که در یک سایت منفرد پیشنهادهای زیادی برای محصولی که می خواهند بخرند پیدا می کنند و می توانند کالای مورد نظر خود را برای خود مناسب انتخاب کنند.


اگر سایتی از این دست ایجاد کنید بدیهی است که کلیک روی پیشنهادات تجاری بسیار آسان است ، اما رقابت برای این نوع ترافیک بسیار بیشتر است ، بنابراین دستیابی به آن حتی دشوارتر است.


کسب درآمد آنلاین با تبلیغات ، ارزیابی نهایی



سطح دشواری: 8


آیا می خواهید با تبلیغات درآمد کسب کنید؟ در اینجا برخی از عواملی وجود دارد که قطعاً باید در نظر بگیرید.


مزایای

شروع کار بسیار آسان است: شما طی چند دقیقه به شبکه Google Adsense ملحق می شوید و به محض اینکه محتوای شما شروع به جذب ترافیک می کند می توانید آگهی ها را در وبلاگ خود قرار دهید.

می توانید تجارت را بسیار منفعل کنید: وقتی تبلیغات فعال هستند ، برای همیشه فعال می مانند. می توانید ایجاد محتوا را تفویض کنید و سایت را فراموش نکنید (بجز هنگام ورود).

شما به مهارت های رایانه ای نیازی ندارید - در بیشتر موارد نیازی به نوشتن یک خط کد ندارید.

معایب

برای کسب درآمد باید ترافیک را "رانده" کنید: برای سودآوری تبلیغات باید بازدید زیادی داشته باشید ، اما درآمد شما فقط زمانی است که بازدیدکنندگان بر روی آگهی ها کلیک کرده و سایت شما را ترک می کنند. این شرایط تا حدودی متناقض است و یافتن تعادل خوب کار آسانی نیست.

بازار بالغ است و بازیکنان قدرتمندی هستند که از شما استقبال نخواهند کرد: یافتن طاقچه ای جالب اما هنوز توسعه نیافته دشوار است.

در آغاز درآمد اندک خواهد بود: آندره پوچی ، بنیانگذار Multiplayer.it 8 سال با ضرر کار می کرد ، اما امروز او رئیس یک شرکت با گردش مالی 12 میلیون نفر است.

درآمد حاصل از تبلیغات با گذشت زمان کاهش می یابد: دلایل مختلفی وجود دارد ، اما این قانون همچنان ثابت می شود. راه حل های اجرا شده توسط بسیاری از کارآفرینان 2 است:

متنوع کردن محتوا ، هنگامی که نوع جدیدی از مطالب یا رسانه معرفی می شود (به عنوان مثال جدید بودن واقعیت واقعیت افزوده است) ، در روزهای ابتدایی سود بیشتری را برای همان کلیک ها به ارمغان می آورد ،

تنوع در درآمد ، حتی کسانی که درآمد قابل توجهی از تبلیغات دارند ترجیح می دهند متنوع و معرفی سایر مشاغل باشند. بچه های IsayBlog تبلیغات را با یک سری خدمات به عنوان یک آژانس دیجیتال ترکیب کرده اند. Shockdom ، پورتالی مختص کمیک های مستقل ، از طریق تبلیغات در سایت و همچنین فروش نسخه کاغذی محبوب ترین آثار درآمد کسب می کند.

آیا از نگه داشتن تجارت آنلاین خود در کشو خسته شده اید؟

احتمالاً آن را راه اندازی نکرده اید زیرا ایده های درستی ندارید. هرکسی که موفق به انجام پروژه خود می شود چه کاری انجام می دهد؟


برای پاسخ به این ، ما 5 مطالعه موردی ایجاد کرده ایم. آنها شامل استراتژی های اساسی 5 کارآفرین ایتالیایی هستند که با اشتیاق خود زندگی می کنند. 



مات



تکنیک

عکاسی



میمون

یوگا



غذای خام



گیتار آسان


آنها به شما کمک می کنند تا نحوه ساخت پروژه خود را تجسم کنید. 


برای دریافت سریع آنها ثبت نام کنید و سرانجام بروید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد