اسانترین

سایتی خوب برای علاقه مندان به سِِِئو

اسانترین

سایتی خوب برای علاقه مندان به سِِِئو

با این افزونه ها وردپرس را بهتر CMS کنید

با این افزونه ها وردپرس را بهتر CMS کنید

 مشتری ها هستید ، باید با خط مشی های محتوا و جریان ها سر و کار داشته باشید ، می خواهید رابط کاربری را آسان تر کنید و یا محتوای دلخواه خود را بدون نوشتن کد اضافه کنید ، ممکن است به یک افزونه CMS نیاز داشته باشید.


افزونه های CMS عملکرد و ظاهر سیستم مدیریت مدیریت محتوا را به WordPress اضافه می کنند. نحوه انجام این کار بین افزونه ها متفاوت است اما تمایل دارند که یک یا چند مورد از موارد زیر را به شما ارائه دهند:


توانایی اضافه کردن نام تجاری خود را.

گزینه حذف عناصر از صفحه های سرپرست مانند ابزارک داشبورد و جعبه های متا.

پیشرفت در رابط کاربری ، کار با صفحه نمایش آسانتر است.

توانایی مدیریت چندین جریان از محتوا و امتیازات انتشار.

تغییر در منوهای سرپرست ، به شما امکان می دهد موارد منو موردنیاز خود را حذف کنید و یا متناسب با نیاز خود فهرست را تنظیم مجدد کنید.

امکان ایجاد محتوای پیچیده بدون نوشتن کد ، مانند انواع پست های سفارشی و فیلدهای سفارشی.

ما تعدادی افزونه عالی را که برای آسانتر کردن استفاده از وردپرس ، به حداقل رساندن عملکردهای ناخواسته و سرعت بخشیدن به انتشار مطالب مورد بررسی قرار گرفته است ، بررسی کردیم. ما بهترین ها را از این موارد انتخاب کردیم و آنها را در اینجا به شما ارائه می دهیم ، امیدواریم ساعت ها در جستجوی شما از طریق مخزن وردپرس صرفه جویی کنید.


در این پست پوشانده شده است:


دسته بندی های افزونه CMS - نگاهی کوتاه به گروههای مختلف افزونه های CMS و اینکه چرا اینها مهم هستند.

افزونه های برتر CMS - لیستی از مفیدترین افزونه های CMS که می توانید برای باز کردن قابلیت های کامل وردپرس به عنوان یک CMS قدرتمند استفاده کنید.

بنابراین ، اجازه دهید پرش به داخل و مستقیم به آن ...


دسته های افزونه CMS

افزونه های CMS را می توان به دسته های گسترده زیر تقسیم کرد:


افزونه های سفارشی سازی تجاری و برندسازی

افزونه های این دسته به طور کلی به شما امکان می دهند تا لوگوی خود را اضافه کنید ، ظاهر صفحات سرپرست را سفارشی کنید ، و یا عناصر صفحه های سرپرست مانند ابزارک داشبورد و جعبه های متا را بر روی صفحه های ویرایش حذف کنید.


افزونه های ایجاد محتوای سفارشی بدون کد

این افزونه ها به شما امکان می دهند بدون نیاز به نوشتن کد در توابع یا فایل های قالب ، محتوای سفارشی را اضافه کنید. انواع محتویاتی که به شما امکان می دهند یک یا چند نوع پست سفارشی ، طبقه بندی های سفارشی ، زمینه های سفارشی و کد کوتاه باشد.


در بعضی موارد این افزونه ها برای ایجاد انواع محتوا هستند که غیر کد دهنده ها می توانند از آنها برای اضافه کردن محتوا به آنها استفاده کنند ، به این معنی که توسعه دهنده می تواند برچسب های قالب را به پرونده های تم اضافه کند تا محتوای سفارشی نمایش داده شود. اما بهترین افزونه های این نوع به شما امکان می دهند بدون نیاز به نوشتن کد ، محتوای سفارشی را ایجاد و نمایش دهید ، حتی اگر گزینه های ارائه شده از طریق این مسیر انعطاف پذیر نباشند.


افزونه هایی برای سازماندهی و مدیریت محتوای شما

بدون داشتن سیستمهای مناسب برای ساماندهی و مدیریت تعداد فزاینده ای از اطلاعات ، حتی بهترین سیستم مدیریت محتوای دنیا می تواند ناخوشایند شود. برخی از افزونه ها به طور خاص طراحی شده اند تا مدیران سایت بتوانند کارآمدتر و مؤثرتر کارها را مدیریت کنند.


Beast WordPress Beast را با این افزونه های CMS تنظیم کنید

بهترین چیز در مورد WordPress CMS این است که چقدر آسان است که آن را با افزونه ها به خواست خود خم کنید. بدترین چیز در مورد وردپرس زمان لازم برای تحقیق در زمینه افزونه ها است تا مطمئن شوید که آنها به صورت تبلیغاتی عمل می کنند و سایت شما را خراب نمی کنند.


با افزونه های زیر ، ما تحقیق را برای شما انجام داده ایم ، بنابراین می توانید مستقیماً به سمت لذت بردن از قابلیت های اضافه شده حرکت کنید. ما آنها را به ترتیب لیست کرده ایم که شاید بخواهید اضافه کردن آنها را برای گسترش CMS خود در نظر بگیرید.


اگر می خواهید یک تجربه کاملاً شبیه به CMS با سایت وردپرس خود ایجاد کنید ، احتمالاً حداقل به هریک از آنها احتیاج دارید.


WP SMTP آسان


یک سیستم مدیریت محتوا عالی باید به کاربران اجازه دهد کارهای دیگری را انجام دهند تا فقط به راحتی محتوای خود را مدیریت کنند. همچنین باید ارتباط با کاربران را آسانتر کند.


WP SMTP آسان به شما امکان می دهد تمام ایمیل های خروجی خود را از طریق سرور SMTP پیکربندی کرده و ارسال کنید . این مانع از ورود ایمیل های شما به پوشه ناخواسته / اسپم گیرندگان می شود.

قالب های ارسال وردپرس ... آیا زندگی بعد از گوتنبرگ وجود دارد؟


قالب های ارسال وردپرس ... آیا زندگی بعد از گوتنبرگ وجود دارد؟

قالب های ارسال وردپرس ... آیا زندگی بعد از گوتنبرگ وجود دارد؟

 نمایش در آمد ، به شما امکان می دهد زندگی خود را در بخش وبلاگ خود تزریق کنید متأسفانه بسیاری از موضوعات دیگر از آنها پشتیبانی نمی کند. اما با وجود یک گوتنبرگ از گوتنبرگ و پاشیدن کد ، هنوز هم می توانید بخش وبلاگ خود را در شاهکاری که باید باشد قالب گیری کنید.


قالبهای ارسال آخرین بار در بیست و هفده وردپرس نمایش داده شدند و دیگر در مضامین جدید WP پشتیبانی نمی شوند.


بنابراین سوال اینجاست که با وجود تعداد کمتر مضامین که از آنها پشتیبانی می شود ، آیا باید از آنها اصلاً استفاده کرد؟ اگر چنین است، چگونه؟ و اگر نه ، آیا روش دیگری برای قالب بندی پست های شما وجود دارد؟


این وردپرس ، دوستان عزیزم است ، البته راه های دیگری نیز وجود دارد!


(* اشاره: یک راه بزرگ با "گوتن" شروع می شود و با "برگ" پایان می یابد.)).


و اگر واقعاً علاقه ای به بازگشت در سال 2011 دارید ، هنوز می توانید قالب بندی ارسال را با کد به مضامین اضافه کنید.


اما قبل از اینکه به آرایه گزینه های قالب بندی ارسال بپردازیم ، بیایید ساده شروع کنیم و ببینیم قالب های پست وردپرس چیست و چگونه می توان از آنها استفاده کرد.


قالب ارسال وردپرس چیست؟

اگر می خواهید صفحه وبلاگ شما بیش از یک دیوار بی پایان متن باشد ، قالب های ارسال می توانند با یک کلیک ساده به موارد جاز کمک کنند.


آنها به شما امکان می دهند شیوه نمایش محتوای خود را تغییر دهید - خواه این امکان را به شما می دهد تا فیلم ، تصاویر اضافه کنید یا مواردی مانند نقل قول ها را به روشی جالب تر نمایش دهید.


همه مضامین قالب های خود را کمی متفاوت طراحی می کنند (ما به زودی به چند نمونه می پردازیم) و با وجود اینکه اصلاً از آنها پشتیبانی نمی شود ، می توان تلاش کرد که نگاهی مناسب به بخش وبلاگ خود بدست آورید.


نحوه استفاده از قالب های ارسال

اگر مضمون شما از قالب های ارسال پشتیبانی پشتیبانی می کند ، وقتی برای ایجاد یک پست جدید می روید ، این کشویی کوچک را مشاهده خواهید کرد:


Example of adding post formats to WordPress

می توانید قالب پست خود را با استفاده از منو در سمت راست تغییر دهید.

در غیر این صورت ، می توانید یک موضوع جدید را انتخاب کنید که از قالب های ارسال پشتیبانی می کند.


برای آسان تر یافتن موضوعات پشتیبانی شده ، جستجوی خود را در فهرست قالب با "قالب های ارسال" فیلتر کنید.


اگر به دنبال یک موضوع محکم هستید که از قالب های ارسال پشتیبانی می کند گزینه هایی مانند Codex ، Manta یا Diginews را بررسی کنید.


از طرف دیگر ، می توانید با استفاده از کد ، کمی سبک خود را اضافه کنید (بعداً به آن خواهیم رسید.)


نمونه ای از فیلتر کردن مضامین WordPress برای نمایش مواردی که از قالب های ارسال پشتیبانی می کنند.

هنگام جستجوی یک موضوع جدید ، از گزینه فیلتر ویژگی استفاده کنید.

اما صبر کنید ... آیا گوتنبرگ تمام معضلات سازنده ما را حل نمی کند؟

سؤال خوبی بود. از زمان انتشار ویرایشگر بلاک بلوک گوتنبرگ ، اکنون می توان گزینه های بسیار بیشتری را برای طرح بندی پست هایمان ارائه کرد.


همچنین یکی از اصلی ترین دلایلی که قالب های پست توسط جدیدترین مضامین WP پشتیبانی نمی شوند. بسیاری از بلوک های گوتنبرگ اساساً کارایی مشابه گزینه های مختلف قالب دارند.


به عنوان مثال ، به این نقل قول الهام بخش که با استفاده از بلوک نقل قول گوتنبرگ در موضوع بیست و نوزدهم ارسال کردم ، نگاهی بیندازید:


نمونه ای از نقل قول با استفاده از موضوع بیست و نوزده 

فقط شنا ، شنا ، شنا را ادامه دهید.

دقیقاً آنچه را که لازم است انجام می دهد ، و تنها یک کلیک ساده است.


متأسفانه ، این در مورد همه مضامین صحیح نیست.


در اینجا چه اتفاقی می افتد که فقط یک تصویر را به برخی از مضامین اضافه می کنید ، با این مثال از Colibri:


نمونه ای از تصویر با استفاده از گوتنبرگ و کولیبری

اگر فقط هر موضوع قالبهای ارسال را پشتیبانی می کند.

با برخی از مضامین ، گوتنبرگ فقط شما را تا کنون بدست می آورد.


شما می توانید از آن برای ادویه کردن پست های خود استفاده کنید ، با این حال ، در صورت استفاده از چیز دیگری به غیر از متن ساده در پست خود ، برخی از موضوعات فقط "ادامه خواندن" را در صفحه اصلی وبلاگ خود نشان می دهند.


از طرف دیگر ، با استفاده از قالب های کلاسیک ارسال ، صفحه وبلاگ شما از نگاه اول پر از تمام تصاویر و فیلم هاست.


و در آن یادداشت ...


بیایید نگاهی به برخی از نمونه های قالب های ارسال در عمل بیاندازیم

ده قالب اصلی وجود دارد ، و مانند هر سبک قالب هر نوع قالب به روش خاص خود ، من دو مورد زیر را با هم مقایسه کردم: اوریگامی و آرکانوم.


استاندارد

احتمالاً فرمی که می خواهید از آن فرار کنید.


پست های استاندارد آجر و ملات اکثر وبلاگ ها هستند - اما شما صدها نفر از آنها را دارید ، و هیچ کس شما را به دلیل تمایل به چیزی متفاوت متفاوت سرزنش نمی کند.


اوریگامی:


نمونه ای از قالب پست استاندارد وردپرس با استفاده از موضوع اوریگامی.

پست استاندارد با استفاده از موضوع اوریگامی.

Arcanum:


نمونه ای از قالب فرمت پست استاندارد WordPress با استفاده از موضوع arcanum

پست استاندارد با استفاده از موضوع Arcanum.

گذشته از

هنگامی که یک یادداشت سریع دارید که می خواهید نمایش دهید ، می توانید کنار بگذارید - به طور معمول چیزی که پست کامل خودش را ضمانت نمی کند.


بیشتر مضامین آنها را بدون عناوین سبک می کند ، بسیار شبیه به فرمت وضعیت. Arcanum همه فانتزی رفت و مال خود را در یک جعبه قرار داد.


نمونه هایی که فرمت های پست ارسال WordPress را در مضامین اوریگامی و arcanum نشان می دهند

سمت چپ: اوریگامی ، راست: Arcanum

سمعی

زیبا توضیح - اگر می خواهید یک کلیپ صوتی را تعبیه کنید می توانید از قالب صوتی استفاده کنید.


نمونه ای از پست صوتی با استفاده از موضوع arcanum

یک پست صوتی با استفاده از موضوع Arcanum.

نکته ای که من متوجه شدم این است که برخی از مضامین اجازه نمی دهند که در پست های صوتی نمایش داده شوند


در صورت نیاز به اعتبار دادن به هنرمند ، نوشتن شرح تصاویر قطعاً مفید است ، اما اضافه کردن توضیحی نیز مفید است (اگر مردم تصور نمی کنند که در مورد آن کلیک کنند "بازی" را کلیک کنید).


اوریگامی از قالب ارسال صوتی پشتیبانی نمی کند ، با این حال ، این زمان خوبی است تا به تفاوت های موجود در قالب ها نگاهی بیندازیم.


نوع قالب ارسال را در کلیپ صوتی که در بالا ارسال کردم با استفاده از Arcanum به Standard تغییر دادم و این اتفاق افتاد:


نمونه پست صوتی با استفاده از قالب پست استاندارد.

خوب ، ایده آل نیست!

هنگامی که روی "خواندن بیشتر" کلیک می کنید ، کلیپ صوتی موجود و صحیح است ، با این حال ، بدون تنظیم قالب ارسال به صدا ، در واقع نمی توانید آن را در صفحه وبلاگ مشاهده کنید.


به نظر می رسد گوتنبرگ چیزهای جالبی دارد.


افزونه های ویدیویی وردپرس رایگان برای جاسازی پیشرفته


افزونه های ویدیویی وردپرس رایگان برای جاسازی پیشرفته

افزونه های ویدیویی وردپرس رایگان برای جاسازی پیشرفته

 نمایش در آمد ، به شما امکان می دهد زندگی خود را در بخش وبلاگ خود تزریق کنید متأسفانه بسیاری از موضوعات دیگر از آنها پشتیبانی نمی کند. اما با وجود یک گوتنبرگ از گوتنبرگ و پاشیدن کد ، هنوز هم می توانید بخش وبلاگ خود را در شاهکاری که باید باشد قالب گیری کنید.


قالبهای ارسال آخرین بار در بیست و هفده وردپرس نمایش داده شدند و دیگر در مضامین جدید WP پشتیبانی نمی شوند.


بنابراین سوال اینجاست که با وجود تعداد کمتر مضامین که از آنها پشتیبانی می شود ، آیا باید از آنها اصلاً استفاده کرد؟ اگر چنین است، چگونه؟ و اگر نه ، آیا روش دیگری برای قالب بندی پست های شما وجود دارد؟


این وردپرس ، دوستان عزیزم است ، البته راه های دیگری نیز وجود دارد!


(* اشاره: یک راه بزرگ با "گوتن" شروع می شود و با "برگ" پایان می یابد.)).


و اگر واقعاً علاقه ای به بازگشت در سال 2011 دارید ، هنوز می توانید قالب بندی ارسال را با کد به مضامین اضافه کنید.


اما قبل از اینکه به آرایه گزینه های قالب بندی ارسال بپردازیم ، بیایید ساده شروع کنیم و ببینیم قالب های پست وردپرس چیست و چگونه می توان از آنها استفاده کرد.


قالب ارسال وردپرس چیست؟

اگر می خواهید صفحه وبلاگ شما بیش از یک دیوار بی پایان متن باشد ، قالب های ارسال می توانند با یک کلیک ساده به موارد جاز کمک کنند.


آنها به شما امکان می دهند شیوه نمایش محتوای خود را تغییر دهید - خواه این امکان را به شما می دهد تا فیلم ، تصاویر اضافه کنید یا مواردی مانند نقل قول ها را به روشی جالب تر نمایش دهید.


همه مضامین قالب های خود را کمی متفاوت طراحی می کنند (ما به زودی به چند نمونه می پردازیم) و با وجود اینکه اصلاً از آنها پشتیبانی نمی شود ، می توان تلاش کرد که نگاهی مناسب به بخش وبلاگ خود بدست آورید.


نحوه استفاده از قالب های ارسال

اگر مضمون شما از قالب های ارسال پشتیبانی پشتیبانی می کند ، وقتی برای ایجاد یک پست جدید می روید ، این کشویی کوچک را مشاهده خواهید کرد:


Example of adding post formats to WordPress

می توانید قالب پست خود را با استفاده از منو در سمت راست تغییر دهید.

در غیر این صورت ، می توانید یک موضوع جدید را انتخاب کنید که از قالب های ارسال پشتیبانی می کند.


برای آسان تر یافتن موضوعات پشتیبانی شده ، جستجوی خود را در فهرست قالب با "قالب های ارسال" فیلتر کنید.


اگر به دنبال یک موضوع محکم هستید که از قالب های ارسال پشتیبانی می کند گزینه هایی مانند Codex ، Manta یا Diginews را بررسی کنید.


از طرف دیگر ، می توانید با استفاده از کد ، کمی سبک خود را اضافه کنید (بعداً به آن خواهیم رسید.)


نمونه ای از فیلتر کردن مضامین WordPress برای نمایش مواردی که از قالب های ارسال پشتیبانی می کنند.

هنگام جستجوی یک موضوع جدید ، از گزینه فیلتر ویژگی استفاده کنید.

اما صبر کنید ... آیا گوتنبرگ تمام معضلات سازنده ما را حل نمی کند؟

سؤال خوبی بود. از زمان انتشار ویرایشگر بلاک بلوک گوتنبرگ ، اکنون می توان گزینه های بسیار بیشتری را برای طرح بندی پست هایمان ارائه کرد.


همچنین یکی از اصلی ترین دلایلی که قالب های پست توسط جدیدترین مضامین WP پشتیبانی نمی شوند. بسیاری از بلوک های گوتنبرگ اساساً کارایی مشابه گزینه های مختلف قالب دارند.


به عنوان مثال ، به این نقل قول الهام بخش که با استفاده از بلوک نقل قول گوتنبرگ در موضوع بیست و نوزدهم ارسال کردم ، نگاهی بیندازید:


نمونه ای از نقل قول با استفاده از موضوع بیست و نوزده 

فقط شنا ، شنا ، شنا را ادامه دهید.

دقیقاً آنچه را که لازم است انجام می دهد ، و تنها یک کلیک ساده است.


متأسفانه ، این در مورد همه مضامین صحیح نیست.


در اینجا چه اتفاقی می افتد که فقط یک تصویر را به برخی از مضامین اضافه می کنید ، با این مثال از Colibri:


نمونه ای از تصویر با استفاده از گوتنبرگ و کولیبری

اگر فقط هر موضوع قالبهای ارسال را پشتیبانی می کند.

با برخی از مضامین ، گوتنبرگ فقط شما را تا کنون بدست می آورد.


شما می توانید از آن برای ادویه کردن پست های خود استفاده کنید ، با این حال ، در صورت استفاده از چیز دیگری به غیر از متن ساده در پست خود ، برخی از موضوعات فقط "ادامه خواندن" را در صفحه اصلی وبلاگ خود نشان می دهند.


از طرف دیگر ، با استفاده از قالب های کلاسیک ارسال ، صفحه وبلاگ شما از نگاه اول پر از تمام تصاویر و فیلم هاست.


و در آن یادداشت ...


بیایید نگاهی به برخی از نمونه های قالب های ارسال در عمل بیاندازیم

ده قالب اصلی وجود دارد ، و مانند هر سبک قالب هر نوع قالب به روش خاص خود ، من دو مورد زیر را با هم مقایسه کردم: اوریگامی و آرکانوم.


استاندارد

احتمالاً فرمی که می خواهید از آن فرار کنید.


پست های استاندارد آجر و ملات اکثر وبلاگ ها هستند - اما شما صدها نفر از آنها را دارید ، و هیچ کس شما را به دلیل تمایل به چیزی متفاوت متفاوت سرزنش نمی کند.


اوریگامی:


نمونه ای از قالب پست استاندارد وردپرس با استفاده از موضوع اوریگامی.

پست استاندارد با استفاده از موضوع اوریگامی.

Arcanum:


نمونه ای از قالب فرمت پست استاندارد WordPress با استفاده از موضوع arcanum

پست استاندارد با استفاده از موضوع Arcanum.

گذشته از

هنگامی که یک یادداشت سریع دارید که می خواهید نمایش دهید ، می توانید کنار بگذارید - به طور معمول چیزی که پست کامل خودش را ضمانت نمی کند.


بیشتر مضامین آنها را بدون عناوین سبک می کند ، بسیار شبیه به فرمت وضعیت. Arcanum همه فانتزی رفت و مال خود را در یک جعبه قرار داد.


نمونه هایی که فرمت های پست ارسال WordPress را در مضامین اوریگامی و arcanum نشان می دهند

سمت چپ: اوریگامی ، راست: Arcanum

سمعی

زیبا توضیح - اگر می خواهید یک کلیپ صوتی را تعبیه کنید می توانید از قالب صوتی استفاده کنید.


نمونه ای از پست صوتی با استفاده از موضوع arcanum

یک پست صوتی با استفاده از موضوع Arcanum.

نکته ای که من متوجه شدم این است که برخی از مضامین اجازه نمی دهند که در پست های صوتی نمایش داده شوند


در صورت نیاز به اعتبار دادن به هنرمند ، نوشتن شرح تصاویر قطعاً مفید است ، اما اضافه کردن توضیحی نیز مفید است (اگر مردم تصور نمی کنند که در مورد آن کلیک کنند "بازی" را کلیک کنید).


اوریگامی از قالب ارسال صوتی پشتیبانی نمی کند ، با این حال ، این زمان خوبی است تا به تفاوت های موجود در قالب ها نگاهی بیندازیم.


نوع قالب ارسال را در کلیپ صوتی که در بالا ارسال کردم با استفاده از Arcanum به Standard تغییر دادم و این اتفاق افتاد:

چگونه می توان پاپ آپ هایی ایجاد کرد که از دردسر بازدیدکنندگان خود خسته نشوند


چگونه می توان پاپ آپ هایی ایجاد کرد که از دردسر بازدیدکنندگان خود خسته نشوند

چگونه می توان پاپ آپ هایی ایجاد کرد که از دردسر بازدیدکنندگان خود خسته نشوند

 وسوسه کردن سایت به دلیل وسوسه بودن این که یکی را در چهره شما پرتاب کند وسوسه انگیز است. اما (و این یک BUT بزرگ است) ، علی رغم شهرت بدشان ، هنوز هم می توانند کار کنند. در صورت استفاده صحیح ، پاپ آپ ها می توانند فروش و تعداد مشترکان را افزایش دهند. در اینجا آمده است:

من تعداد دفعاتی را که از دست داده ام معادل آنلاین خرید پنجره را انجام داده ام (خرید روی صفحه نمایش؟) فقط برای یک پاپ آپ برای پرواز از جایی و به من بگویید که فروشی وجود دارد. بیشتر اوقات ، من فکر نمی کردم اگر این برنامه برای پاپ آپ نباشد - و من یک مکنده برای معامله هستم.

برای اینکه پاپ آپ ها موثر واقع شوند ، باید با دقت برنامه ریزی و مدیریت صحیح شوند.

شما باید خط مناسب را بین مناسب و آزار دهنده قدم بزنید - آخرین چیزی که می خواهید ترساندن افراد به دور است.

خوشبختانه ، هاستل برای کمک به اینجاست.

با استفاده از این موشک رایگان و تبدیل کننده مشتری و تولید پاپ در جیب شما ، پاپ آپ ها سلاح مخفی جدید شما خواهند بود.

اما قبل از اینکه به نحوه استفاده از این افزونه کوچک بپردازیم ، بیایید در مورد اینکه چرا پاپ آپ ها باید بخشی از استراتژی بازاریابی شما باشند ، صحبت کنیم.

چرا از پاپ آپ استفاده می کنیم؟
پاپ آپ ها می توانند بازدید کنندگان را به اخبار مهم یا پیشنهادهای هیجان انگیز هشدار دهند ، جزئیات لیست پستی خود را جمع آوری کرده یا افراد را به کانال های رسانه های اجتماعی خود هدایت کنند. وقتی درست انجام شود ، آنها همچنین توانایی تبدیل شدن به دیوانه ها را دارند!

به گفته فریمیوس ، میانگین رها کردن سبد خرید 69٪ است ، به این معنی که بیش از دو سوم مشتریان درخشش برخی محصولات شما را به دست می آورند ، اما سرفه نمی کنید.

اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید ، پنجرهای بازشو می توانند به بازدید کننده شما وسوسه کنند تا معاملات را با یک کوپن گونه یا یک پیشنهاد جدید امضا کند.

Hubspot دریافت که 55٪ از مردم کمتر از 15 ثانیه را در وب سایت شما سپری می کنند. بنابراین مدت زیادی برای تأثیرگذاری ندارید. شما باید با تمام آنچه بدست آورده اید به آنها ضربه بزنید ، و یک پنجره بازشو فقط می تواند روش مناسبی برای تحویل باشد.

داده های حاصل از 2 میلیارد پاپ آپ که توسط سومو مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است ، میانگین میزان مکالمه 3٪ را نشان می دهد ، با 10٪ بالای پاپ آپ های متوسط ​​9٪ ... این مطمئناً ارقامی نیستند که در آن مورد تمسخر قرار بگیرند.

مرد با پاهای خود روی متن در حال مرور وب سایت
فقط 15 ثانیه برای جلب توجه آنها؟ ساعت در حال تیک زدن است ...
این که آیا هدف شما رشد امپراتوری پستی شماست یا به سرعت آخرین سهام خود را قبل از فصل جدید بفروشید ، پاپ آپ ها یک راه کل بازاریابی هستند که می توانید بدون نیاز به صرف یک پنی کشف کنید. شاید زمان آن فرا رسیده باشد که شیرجه را بزنید!

چگونه pop-up نباشد
بعضی از سایت ها این را درست می گیرند ، در حالی که برخی سایت ها باید به صفحه ترسیم برگردند.

ما یک راهنمای جامع برای ایجاد یک قاتل پاپ آپ داریم ، اما من تصمیم گرفتم که در بعضی از نمونه های دنیای واقعی نیز کمی دلخوش داشته باشم.

مواردی که با آنها روبرو شدم مطلوب زیادی را برای خود باقی گذاشتند.

یکی از سایت های معروف شناخته شده پذیرش پیتزا با پاپ آپ به من خوش آمد گفت ، و قبل از آنکه حتی فرصتی برای کلیک کردن داشته باشم ، یکی دیگر را به بالای صفحه انداخت.

این برای من تأیید کرد که بین تعداد افراد بازشو و سطح خشم رابطه مستقیمی وجود دارد ... در این مورد دو قطعاً یک جمعیت هستند.

نمایش بیش از یک پنجره بازشو به طور همزمان روی صفحه نمایش داده می شود
این یک بازسازی چشمگیر است ، برای محافظت از هویت زنجیره ای پیتزا.
برخی از سایتها حتی با وارد کردن پاپ آپ ، جسورانه برخورد شما را به شما نشان می دهند و از شما خواسته اند تا در لیست پستی آنها عضو شوید - حداقل قبل از شروع تلاش برای گرفتن جزئیات من ، یک نوشیدنی برای من بخرید.

شما واقعاً باید با این نوع تاکتیک ها مواظب باشید ، در غیر این صورت بازدید کننده خود را پیش از این که حتی فرصتی برای دیدن اطراف خود داشته باشید تعقیب می کنید.

آیا می دانید Google در واقع سایتهایی را که از پاپ آپ های 'مزاحم' در موبایل استفاده می کنند مجازات می کند؟ سایت هایی که دارای طرح های شفاف ، در دسترس و مطابق با موبایل هستند ، رتبه بالاتری دارند ، در حالی که افرادی که دارای پاپ آپ هستند می توانند تلاشهای سئو شما را خراب کنند.

اگر به زودی شخصی که روی صفحه شما کلیک می کند ، ظاهر می شود ، می تواند به راحتی از ناامیدی کلیک کند - این به گوگل می گوید که آنها نتیجه اشتباه را به بازدید کننده تحویل داده اند ، و بنابراین رتبه شما را با یک یا دو گیره پایین می کشند. در مورد تغییرات قانون در اینجا در وبلاگ خود بخوانید .

اوه ، و استفاده از میاناب را فراموش نکنید (پنجره های بازشو کامل صفحه که تمام صفحه شما را مسدود می کند قبل از اینکه حتی سایت بارگیری شود) - مگر اینکه بخواهید میزان گزاف گویی خود را به سمت بالا بکشید و بازدید کننده شما از شما متنفر باشد.

اگر مایل به استفاده از پنجره های بازشو از طریق تلفن همراه هستید ، مطمئن شوید که آنها به کل صفحه حمله نمی کنند ، از زمان ورود به سیستم ظاهر نمی شوند و فقط در یک زمان مناسب سرو می شوند.

پنجره های بازشویی که یک تماس خاص برای اقدام مانند "مانند صفحه Facebook ما" دارند نیز می توانند آزار دهنده باشند ، به خصوص اگر صفحه را قبلاً دوست داشته باشید.

پیام های تکراری مانند این می تواند به راحتی کسی را که به طور مرتب از سایت شما بازدید می کند ناامید کند. اگر می خواهید به جای تبلیغ یک فروش یک یا رویداد یک پیام خاص را انتخاب کنید ، مطمئن شوید که حداقل به بازدید کننده فرصت می دهید تا دوباره از دیدن آن خودداری کند.

اینجاست که باید از یک افزونه خوب پاپ آپ استفاده کنید ، زیرا زمان بندی بسیار مهم است. باید در مورد پیام هایی که ارسال می کنید و زمان مناسب ارسال آنها فکر کنید.

اگر فهمیدید که آنها برای شما مناسب نیستند ، هزاران راه بازاریابی دیگر وجود دارد که می توانید کشف کنید.

چیزهای خوب برای کسانی که شتاب زده می شوند
ابرقهرمان عجله ای با پرتاب برخی از حرکات دیسکو
او حرکاتی را برای بهبود تبدیل های شما انجام داده است
به من اجازه می دهم که چشمانت را به جهانی باز کنم که در آن ایجاد پاپ آپ لزوماً یک کار عام نیست.

Hustle می تواند به شما در نوشتن پاپ آپ های چشم نواز کمک کند تا مطمئن شوید بازدید کننده شما دقیقاً آنچه را که شما برای دیدن آنها لازم دارید - می بیند - و شما را قادر می سازد تا نحوه کار خود را تا آخرین جزئیات مدیریت کنید.

می دانیم که گاهی اوقات هنگامی که منوها و گزینه های سفارشی سازی زیادی وجود دارد ، می توان به راحتی چیره شد.

نه با هاستل.

هاستل نه تنها با رابط معمول براق و کاربرپسندی که می توانید در تمام افزونه های ما پیدا کنید ، زندگی می کند ، بلکه گزینه های بی پایان برای اطمینان از پاپ آپ های شما به نظر می رسد و رفتار می کنند دقیقاً همانطور که می خواهید آنها یک رویا باشند.

سایت خود را با مشروب پاپ کنید
به من اجازه می دهم از طریق ایجاد یک پاپ آپ ساده به شما راهنمایی کنم ...

هاستل منوی خاص خود را در داشبورد شما و همچنین بلوک گوتنبرگ خود دارد. او مانند این حریص است.

داشبورد هیستل تعداد ماژول ها و تبدیل های فعال را نشان می دهد
خوب به نظر می رسد ، هاستل.
او بدون شکسته شدن عرق ، تبدیل شما را پیگیری می کند.