اسانترین

سایتی خوب برای علاقه مندان به سِِِئو

اسانترین

سایتی خوب برای علاقه مندان به سِِِئو

رفتار حیوانات

خرید

درباره کتاب


شرح

رفتار حیوانات دامنه وسیعی از رفتار حیوانات را از زیربناهای عصبی آن تا اهمیت رفتار در حفظ و نگهداری حفظ می کند. نویسندگان ، مایکل دی نژاد و جانیس مور ، تقریباً 60 سال تجربه ترکیبی به عنوان اساتید دانشگاه را به این کتاب درسی می بخشند ، بیشتر این رفتارهای حیوانات را آموزش می دهد.


یک فصل کامل به زمینه جدید و پرتحرک رفتار و حفاظت اختصاص داده شده است ، از جمله مباحثی از قبیل رفتارهای اجتماعی و رابطه بین انگلها ، عوامل بیماری زا و رفتار. پوشش اندیشمندانه همچنین به رفتارهای تبلیغاتی ، جفت گیری و رفتار والدین ، ​​رفتار ضد شکارچی و یادگیری داده شده است.


این متن به مبانی فیزیولوژیکی رفتار به روشی می پردازد که هم قابل دسترسی باشد و هم دعوت کننده. هر فصل با اهداف یادگیری شروع می شود و با سؤالاتی که برانگیخته اند ، نتیجه می گیرد. علاوه بر این ، اصطلاحات و تعاریف ویژه در سراسر برجسته می شوند.


این کتاب از طیف گسترده ای از رشته های علوم زندگی یک منبع غنی برای دانشجویان (و اساتید) فراهم می کند.



ویژگی های اصلی

زمینه ای مستحکمی در پایه های عصبی و غدد درون ریز رفتارهای حیوانات و همچنین پوشش فوق العاده قوی رفتارهای اجتماعی فراهم می کند

شامل رفتار و مکانیسم های هموستاتیک ، رفتار و محافظت و جنبه های رفتاری بیماری است



جنبه های رفتاری را که بطور خاص با حیوانات اهلی ارتباط دارد ، برجسته می کند



دفترچه آزمایشگاه با تمرینات آزمایشگاهی کاملاً توسعه یافته و آزمایش شده برای دوره هایی که دارای آزمایشگاه هستند (http://www.elsevierdirect.com/product.jsp؟isbn=9780123725820)



سایت همراه برای اساتید و دانشجویان برای ارتقاء تجربه یادگیری خود در: www.elsevierdirect.com/companions/9780123725813



جزئیات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد