اسانترین

سایتی خوب برای علاقه مندان به سِِِئو

اسانترین

سایتی خوب برای علاقه مندان به سِِِئو

استفاده از ویرایشگر کلاسیک وردپرس در وب سایت های جدید

استفاده از ویرایشگر کلاسیک وردپرس در وب سایت های جدید

 تکامل نرم افزار ، می توانیم خود را مجبور کنیم با روشهای جدید انجام کارها سازگار شویم. یک منحنی یادگیری درگیر است که ، در حالی که در ابتدا ناامید کننده است ، هنگامی که ما در عمل لازم را قرار دادیم ، ماهیت دوم می شود.


وردپرس اما انتخابی را در اختیار ما قرار داده است. ما می توانیم با ویرایشگر بلوک جدید گوتنبرگ سازگار شویم ، یا می توانیم با ویرایشگر کلاسیک محاکمه شده و واقعی بچسبیم.


به طور کلی ، راه حل های "میراث" مانند ویرایشگر کلاسیک معمولاً خیلی زود فاز می شوند. توسعه دهندگان نرم افزار تمایل دارند ویژگی قدیمی را به اندازه کافی طولانی باقی نگذارند تا کاربران جدی بتوانند هرگونه اهداف شل را در پروژه های موجود تطبیق و پاکسازی کنند. پس از آن ، خوب پیش رفته است.


در مورد طراحی وب و توسعه ، این روند اغلب به این معنی است که می توانیم ضمن استفاده از آخرین راه حل برای پروژه های جدید ، برخی از زندگی اضافی را از یک ویژگی برای سایت های موجود خود بکشیم. اما ویرایشگر Classic ممکن است توپ مومی متفاوت باشد.

بارگیری نامحدود: 500+ افزونه Premium WordPress

1،000،000+ افزونه و تم وردپرس ، افزونه ها و مضامین WooCommerce ، دارایی های طراحی و موارد دیگر!

افزونه گالری نمونه کارها

افزونه گالری نمونه کارها

افزونه وردپرس

پیمایش باهوش هوشمند

پیمایش باهوش هوشمند

افزونه وردپرس

افزونه رای گیری برای وردپرس

افزونه رای گیری WP

افزونه وردپرس

افزونه رضایت کوکی

افزونه رضایت کوکی

افزونه وردپرس

500+ افزونه WORDPRESS را کاوش کنید 

پشتیبانی مداوم

همانطور که شما ممکن است متوجه شده باشید، جاده به گوتنبرگ منتشر شده با وردپرس 5.0 بود پر از دست انداز است. فراز و نشیب زیادی داشت. از همه بدتر ، هوای بلاتکلیفی حرفه ای وب را بدون این که درک روش نزدیکی به سایتهای جدید و موجود را داشته باشد ، رها کرده است.


اما یک منبع آسایش این بود که ویرایشگر کلاسیک همچنان به صورت افزونه در دسترس باشد. این حداقل مسیری را فراهم می کند که سایت های موجود را فعلاً حفظ کند.


با این حال، ویرایشگر کلاسیک قرار است تا پشتیبانی تا حداقل پایان 2021. و آن را کاملا امکان پذیر است که، باید این افزونه را حفظ پایگاه کاربری به اندازه کافی بزرگ (که در 2+ میلیون به عنوان این نوشته وجود دارد)، می تواند به طور فعال باشد پشتیبانی بیش از آن تاریخ.


دانستن این موضوع که حداقل چند سال از ویرایشگر ویرایشگر کلاسیک در انتظار است ، ممکن است استفاده از آن هنگام ساخت یک سایت جدید کاملاً عصبانی نباشد. حداقل ، این چیزی است که باید در شرایط خاص به آن توجه کرد.


عنوان افزونه ویرایشگر کلاسیک WordPress.

وقتی ویرایشگر کلاسیک حس می کند

اگرچه شکی نیست که ویرایشگر بلوک newfangled آینده وردپرس است ، انتخابی که در آن ویرایشگر مورد استفاده قرار می گیرد ، جایی برای آزمایش در اختیار ما قرار می دهد. موارد زیر موارد استفاده چندانی است که چسباندن با ویرایشگر کلاسیک می تواند انتخاب بهتری باشد:


شما در حال سفارشی کردن Back End هستید

در حال حاضر ، یکی از مسائل ناامیدکننده ترین گوتنبرگ این است که با جعبه های متا وردپرس سفارشی چندان زیبا بازی نمی کند . جای تأسف است ، زیرا متا جعبه ها طی سالها به طور گسترده اجرا شده و فوق العاده مفید هستند.


آنها تمایل دارند که به پایین صفحه لبه دار شوند و فقط به جایی نگاه کنند. در صورتی که از Advanced Advanced Fields یا یک افزونه مشابه برای ایجاد یک UI سفارشی برای یک صفحه یا نوع پست استفاده کرده اید ، می تواند یک دردناک باشد.


اگر در حال ساخت سایتی هستید که از این طریق به شدت سفارشی می شود ، استفاده از ویرایشگر کلاسیک تجربه بصری بهتری را ارائه می دهد. عناصر صفحه ناخواسته می توانند به راحتی پنهان شوند ، و به چیزی کمی برای شهودکنندگان محتوا منجر شود.


شما قصد استفاده از صفحه سازنده را دارید

اگر سایت شما از افزونه سازنده صفحه یا موضوعی که شامل عملکرد صفحه سازنده صفحه است ، استفاده می کند ، ممکن است گوتنبرگ زائد باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که ممکن است با گوتنبرگ یا حتی اصلاً خوب نباشد.


یک مثال از این افزونه همه کاره ویژوال کامپوزر است که با بسیاری از مضامین تجاری همراه است. نسخه های قدیمی زیادی وجود دارد که با گوتنبرگ سازگار نیستند. البته ، می توان عقل استفاده از نسخه قدیمی از این افزونه را استدلال کرد. اما اگر تصمیم به استفاده از آن گرفتید ، ویرایشگر Classic باید در کنار آن نصب شود.


مشتری شما به سادگی ویرایشگر کلاسیک می خواهد به

همان اندازه که ویرایشگر بلاک جدید می تواند برای ایجاد مطالب قانع کننده تر باشد ، همه افراد به این توانایی نیاز ندارند یا نمی خواهند.


در این حالت ، ویرایشگر Classic کاملاً لوکس است. به جای اینکه مجبور شویم با روش جدید انجام کارها سازگار شویم ، می توانیم با آنچه در حال حاضر راحت هستیم ، نوردیم. در حالی که ممکن است این وضعیت برای همیشه دوام نداشته باشد ، شما حداقل می توانید اجتناب ناپذیر را برای چند سال به تأخیر بیاندازید.


ویرایشگر WordPress Classic در عمل.

استفاده از رایگان uListing پلاگین وردپرس برای ساخت یک کسب و کار قدرتمند لیست سایت حمایت شده

استفاده از رایگان uListing پلاگین وردپرس برای ساخت یک کسب و کار قدرتمند لیست سایت حمایت شده

استفاده از رایگان uListing پلاگین وردپرس برای ساخت یک کسب و کار قدرتمند لیست سایت حمایت شده

جرای یک وب سایت مبتنی بر لیست می تواند سرگرم کننده و پرسود باشد. اما به طور سنتی ، استفاده از این نوع سکو برای لیست کردن املاک و مستغلات ، مشاغل ، خودرو یا تبلیغات طبقه بندی شده دست و پا گیر بوده و گران و سنگین بوده است. ساختن این نوع سایت با WordPress به معنای سرمایه گذاری اندک پول در چندین افزونه است ، در حالی که تلاش می شود همه این قطعات مختلف با هم کار کنند.


uListing برای تغییر این روایت اینجاست. این افزونه رایگان وردپرس از تم های Stylemix قابلیت های قدرتمند ، کنترل دانه ریز را به همراه یک رابط کاربری ساده کشیدن و رها کردن ارائه می دهد. ایجاد سایت برای لیست های حرفه ای هرگز آسانتر یا مقرون به صرفه نبوده است.


در واقع ، uListing شامل ویژگی هایی است که فراتر از چیزی است که شما از یک افزونه رایگان انتظار دارید. نگاهی بیندازید و خودتان را ببینید!




یک راه حل کامل

uListing از سطح زمین به بالا ساخته شده است تا کلیه عملکردها و انعطاف پذیری مورد نیاز خود را در یک بسته بندی با کاربرد آسان ارائه دهد. از لیست های سفارشی گرفته تا پذیرش پرداخت های آنلاین ، همه چیز در اینجا است.


انواع لیست های سفارشی را در چند دقیقه ایجاد کنید

مهم نیست که چه نوع لیست هایی به سایت شما نیاز داشته باشد ، uListing باعث می شود تا تنظیم نسیم شود. ویژگی های لیست دلخواه را برای مطابقت با نیازهای خاص خود اضافه کنید. بعلاوه ، فرم های جستجو ، لیست های نتیجه ، صفحات فهرست واحدی و موارد دیگر ایجاد کنید. از همه بهتر ، شما می توانید به همان تعداد دلخواه لیست دلخواه اضافه کنید.


صفحه نمایش لیست نمایش سفارشی uListing.

کسب درآمد از لیست ها

با عملکرد داخلی تجارت الکترونیک uListing ، برای وب سایت خود یک جریان درآمد ایجاد کنید. برنامه های قیمت گذاری متنوعی را اضافه کنید که به مشتریان ارزش افزوده و پرداخت های آنلاین را از طریق PayPal یا Stripe بپذیرید. دیگر نیازی به مقابله با چرخ دستی های خرید شخص ثالث نیست - هر آنچه برای شروع کار نیاز دارید شامل می شود!


UI کاربر پسند

uListing کار را برای سازندگان محتوا آسان می کند. در انتهای پشتی ، افزونه Vue.js امکان سادگی کشیدن و رها کردن و رعد و برق سریع را فراهم می کند. در زمان کمتری کار بیشتری خواهید کرد.


صفحه نمایش طرح ساز uListing.

فرآیند را کنترل کنید

آیا نمی خواهید دسترسی به قسمت انتهایی را فراهم کنید؟ لازم نیست! uListing به کاربران امکان می دهد تا حساب و لیست های خود را از طریق قسمت جلویی مدیریت کنند. بعلاوه ، تعدادی تنظیمات را پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد موارد را برای مطابقت با مشخصات دقیق خود تغییر دهید.


جستجوی سفارشی قدرتمند

بازدید کنندگان سایت شما می توانند به لطف ویژگیهای جستجوی پیشرفته سفارشی uListing ، دقیقاً آنچه را که شما به دنبال آن هستند ، پیدا کنند. کاربران می توانند نتایج را با معیارهایی که تعیین کرده اید فیلتر کنند.


فیلتر کردن لیست ها در قسمت جلویی.

با افزونه‌های uListing به سطح بعدی بروید

uListing پایه و اساس یک سایت لیست بندی های بسیار سفارشی را فراهم می کند. اما در اینجا متوقف نمی شود. با استفاده از برخی افزونه های افزونه قدرتمند (و فوق العاده مقرون به صرفه) ، می توانید سایت خود را حتی بیشتر انجام دهید.


اشتراک، ابونمان

برنامه های پرداخت را ایجاد کنید که هم مناسب و هم انعطاف پذیر باشد. با افزونه اشتراک ، می توانید پرداخت های مکرر ، لیست های برجسته و حتی تعداد لیست های مشترکان را محدود کنید. این همه چیزی است که شما نیاز دارید تا گزینه های پرداخت حرفه ای را در سایت خود ادغام کنید.


افزودنی اشتراک uListing.


نقش کاربر

با افزونه User Roles ، کنترل عملکرد دانه دانه بر آنچه که کاربران می توانند و نمی توانند در وب سایت شما انجام دهند ، انجام می شود. تعداد نامحدودی از نقش های کاربر WordPress ایجاد کنید و یک لیست لیست برای آنها اختصاص دهید. برای جمع آوری داده های کاربر مربوطه ، زمینه های دلخواه را به نقش ها اضافه کنید. حتی می توانید لیست ها را قبل از انتشار تعدیل کنید.

اتصال وردپرس به سرویس های ذخیره سازی Cloud

اتصال وردپرس به سرویس های ذخیره سازی Cloud

اتصال وردپرس به سرویس های ذخیره سازی Cloud

 بسیاری از ما ، ذخیره سازی ابری به یک مؤلفه اصلی گردش کار ما تبدیل شده است. این سرویس ها تهیه نسخه پشتیبان از پرونده ها و به اشتراک گذاری آنها با دیگران را بسیار آسان کرده است. حتی می توانید آنها را تنظیم کنید تا آنها در پس زمینه بی سر و صدا اجرا شوند - هنگام کار ، فایل های خود را کپی کنید.


به علاوه ، اکثر سرویس ها بیش از یک راه برای دسترسی به فضای ذخیره سازی شما را ارائه می دهند. مطمئناً ، می توانید یک برنامه رسمی موبایل را بارگیری کنید یا از وب سایت آنها استفاده کنید. اما با استفاده از API ، سایر برنامه ها نیز می توانند به سیستم وارد شوند - از جمله WordPress.


دلایل مختلفی وجود دارد و از مواردی برای اتصال سایت وردپرس خود به ابر استفاده می کنید. امروز ، ما به چند مورد از سناریوهای پرطرفدارتر خواهیم پرداخت و شما را با برخی افزونه ها آشنا می کنیم که برای شروع کار به شما کمک می کنند.

بارگیری نامحدود: 500+ افزونه Premium WordPress

1،000،000+ افزونه و تم وردپرس ، افزونه ها و مضامین WooCommerce ، دارایی های طراحی و موارد دیگر!

افزونه گالری نمونه کارها

افزونه گالری نمونه کارها

افزونه وردپرس

پیمایش باهوش هوشمند

پیمایش باهوش هوشمند

افزونه وردپرس

افزونه رای گیری برای وردپرس

افزونه رای گیری WP

افزونه وردپرس

افزونه رضایت کوکی

افزونه رضایت کوکی

افزونه وردپرس

500+ افزونه WORDPRESS را کاوش کنید 

خدمت رسانه‌ها

پرونده های رسانه ای می توانند فضای سرور زیادی را در خود جای دهند و در پهنای باند اختصاصی شما بخورند. ذخیره سازی ابر می تواند به جدا نگه داشتن رسانه ها و خدمات سریع آن ، مانند شبکه تحویل محتوا (CDN) کمک کند.


WP Offload Media Lite

WP Offload Media Lite

WP Offload Media Lite با تعدادی از ارائه دهندگان رایانش ابری از جمله Amazon S3 ، DigitalOcean و Google Cloud Storage همکاری می کند. این افزونه بطور خودکار پرونده های بارگذاری شده را در cloud کپی می کند و URL را متناسب با آن تغییر می دهد. فقط توجه داشته باشید که یک کپی از پرونده هایی که آپلود می کنید در سرور میزبان شما باقی می ماند - از آنها استفاده نمی شود. نسخه حرفه ای اضافه می کند که توانایی به حرکت رسانه های موجود را به ابر و چیزهای دیگر.


WP-بی تاب

WP-بی تاب

کاربران Google Cloud Storage می توانند WP-Stateless را برای ارائه فایلهای رسانه ای از طریق سرورهای افزونه فناوری behemoth ، به کار گیرند. یکی از سه حالت "سفارشی" را انتخاب کنید: پشتیبان گیری ، CDN و بدون تابعیت - دومی که رسانه ها را بطور انحصاری از سرورهای Google ذخیره و سرو می کند. در اینجا امکانات سفارشی سازی زیادی وجود دارد و این افزونه حتی بطور خودکار جایگزین پیوندهای رسانه ای با کد سخت می شود تا مکان جدید آنها را منعکس کند.


ابر رسانه ای

ابر رسانه ای

Media Cloud در مقایسه با WP Offload Media ادعای عملکرد تقریباً یکسان دارد ، اما در یک افزونه کاملاً رایگان. با این وجود ، این برنامه با imgix API نیز ارتباط دارد ، که برخی از ویژگیهای قاتل مانند امکان بارگذاری مستقیم فایلهای رسانه ای به صورت ابری (دور زدن وردپرس) ، به همراه ویرایش تصاویر پیشرفته و قابلیت برداشت محصول را نیز به شما می دهد. همچنین پشتیبانی از WP-CLI وجود دارد .


اشتراک گذاری پرونده

دسترسی آسان به پرونده ها همان کاری است که سرویس های ابری به بهترین وجه انجام می دهند. با این حال ، لزوماً قدرت اصلی وردپرس نیست. اما به همین دلیل این افزونه ها وجود دارند. درست از طریق وب سایت خود از یکی برای به اشتراک گذاری پرونده ها با هر کس استفاده کنید.


مدیر بارگیری وردپرس

مدیر بارگیری وردپرس

اگرچه WordPress Download Manager به مدیریت پرونده ها روی سرور شما کمک می کند ، بلکه با ارائه دهندگان مختلف cloud نیز ارتباط برقرار می کند. فایلهایی را از سرویس هایی مانند Box ، DropBox ، Google Drive و Microsoft OneDrive برای کاربران خود بارگیری کنید. شما می توانید کنترل کنید که چه کسی دسترسی دارد و امکان نمایش لیست فایلها در یک رابط کاربری جذاب ، آسان برای پیمایش را دارد.


Google Drive Embedder

Google Drive Embedder

با Google Drive Embedder ، می توانید اسناد مربوط به حساب Google Drive خود را مستقیماً در یک صفحه یا پست WordPress جاسازی کنید. از طرف دیگر ، این افزونه می تواند یک لینک مستقیم بارگیری را نیز به پرونده های شما اضافه کند. نسخه حق بیمه قابلیت اشتراک کل پوشه ها و موارد دیگر را اضافه می کند. توجه داشته باشید که برای اینکه سایت شما بتواند با Google Drive ارتباط برقرار کند ، باید افزونه رایگان ورود به سیستم Google Apps را نیز نصب کنید .


فرم تماس با Dropbox 7

دانلود رایگان قالب وردپرس آیا هیچ چیز مقدس نیست؟ آلودگی داشبورد وردپرس

دانلود رایگان قالب وردپرس آیا هیچ چیز مقدس نیست؟ آلودگی داشبورد وردپرس

دانلود رایگان قالب وردپرس  آیا هیچ چیز مقدس نیست؟ آلودگی داشبورد وردپرس

 است که از هر روشی که دوست دارید از متن باز و آزاد استفاده می کند.


برای طراحان وب و مشتریان آنها این هزینه ها را پایین می آورد و مانع ایجاد وب سایت درجه یک را کاهش می دهد. برای نویسندگان افزونه و مضامین ، فرصتی فراهم می کند تا از یک بازار بزرگ و موجود موجود استفاده کنید و از آن بهره مند شوید. همه برنده هستند ، درست است؟


خوب ، این همیشه ساده نیست. مواقعی وجود دارد که علاقه های مختلف که در WordPress سهم دارند با اختلاف نظر برخورد می کنند (نگاه کنید به: گوتنبرگ ). و به نظر می رسد که ما به یکی دیگر از موارد مورد بحث رسیدیم: داشبورد وردپرس.


یک تاکتیک غیرمعمول؟

به تازگی، برخی از شور بیش از یک "شده است از ویژگی های " در نسخه 7.1 از jetpack است (از حذف ، از نسخه 7.2.1)، محترم سوئیس ارتش چاقو از یک پلاگین های وردپرس (نیروی محرکه ای وردپرس) ارائه می دهد که تن از قابلیت های مختلف. این افزونه شروع به تبلیغ محصولات پرداخت شده خود در صفحه جستجوی افزونه وردپرس کرده است ، و این خود را در رده های صفحه اول قرار داده است.


پیشنهاد پلاگین Jetpack و سایر اطلاعیه های مربوط به مجموعه.

به اندازه کافی خنده دار ، این مورد از اعضای جامعه غافل نشد (که احتمالاً منجر به از بین رفتن سریع آن شد). بحث های شدیدی در توییتر رخ داد ، با اعلامیه کارل هنکوک ، بنیانگذار Gravity Forms (با صدای جیر جیر از قبل حذف شده) ، "Automattic اولویت قرار می دهد که ربودن نتایج جستجوی افزونه روشی قابل قبول برای بازیابی مشکلات کشف کاربر و رقبا خارج از خانه است."


در حالی که این تغییر ایجاد یک تحریک است ، به سختی برای اولین بار است که یک افزونه (Jetpack شامل) راه خود را روی صفحه های ما مجبور می کند. به عنوان مثال ، سایتهایی که Jetpack نصب شده اند مدتی است شاهد تبلیغات برای خدمات پشتیبان خود در صفحه ارتقاء افزونه هستند.


و آنها از تنها حزب گناهکار دور هستند. پلاگین های آزاد و تجاری داشبورد را تحت فشار قرار می دهند. بعضی اوقات ، فقط یک پیام دوستانه در مورد یک کار مرتبط با تعمیر و نگهداری است. بیشتر اوقات ، آنها درخواست کمک مالی ، بررسی ، ارتقاء و دلخوری های مختلف دیگر می کنند. آنهایی که "خوب" به راحتی از بین می روند ، آنهایی که نه چندان خوب بارها و بارها ظاهر می شوند ، دلیل کافی برای متوقف کردن استفاده از محصول ارائه می دهند.


با این حال ، وقتی شما یک نرم افزار آزاد را می پذیرید که هرکسی بتواند به آن بپردازد ، به نظر می رسد این همه اجتناب ناپذیر بود.


به دنبال یک Edge می گردید

مانند هر صنعت دیگر ، بازار وردپرس بسیار رقابتی است. به نظر می رسد که هر موضوع و افزونه دارای چندین رقیب مستقیم است و همه به دنبال این هستند که محصول خود را به جلوی بسته برسانند. حتی میزبان وب نیز به این تفریح ​​پیوسته اند.


و برای صاف بودن آن ، داشبورد وردپرس مکانی مهم برای پی بردن به پیام شماست. این مخاطب اسیر است و توسعه دهندگان می دانند که به محصول خود علاقه مند هستند (زیرا ، خوب ، آنها قبلاً حداقل یکی از آنها را در سایت خود نصب کرده اند).


برای کسانی که محصولات کاملاً رایگان ارائه می دهند ، اعلان های داشبورد می توانند راهی برای دستیابی به درآمد اضافی اضافی باشند که توسعه را به جلو سوق می دهد. برای محصولات freemium با نسخه های حرفه ای و سایر به روزرسانی ها ، راهی برای نگه داشتن دارندگان سایت در اکوسیستم شما برای مدت طولانی است.


بله ، برخورد با آن می تواند ناامید کننده باشد. این پیام ها معمولاً ممکن است پر کاربرد و بسیار شایع باشد (و مضحک بودن مرز با نصب Multisite ) - به ویژه هنگامی که بسیاری از محصولات از آنها استفاده می کنند. اما آیا واقعاً می توانیم بگوییم که ما اصلاً از این رفتار متعجب شده ایم؟


تقریباً هر رسانه ای که برای انسان شناخته شده است ، در بعضی مقاطع با ناراحتی های مشابه آلوده شده است. روزنامه ها ، تلویزیون و رادیو همه مجرمان خود را دارند. در وب سایت ها تعداد زیادی gimmicks تبلیغاتی مزاحم دیده شده است. بنابراین ، شاید CMS انتخابی ما فقط در لیست لیست قرار داشته باشد.


پیامهای اعلان داشبورد وردپرس.

نسخه قبلی تنظیم شده است

متأسفانه ، هرگونه معصومیتی که ممکن است بر روی وردپرس پیش بینی کرده باشیم از بین رفته است. این ممکن است یک ابزار رایگان باشد ، اما برای بسیاری از ما از این روش استفاده می شود تا به نوعی درآمد کسب کنند . به این ترتیب ، افرادی خواهند بود که به دنبال استفاده از این سیستم عامل هستند - هم در جلو و هم از عقب - این توجه و پول اضافی را به خود جلب می کنند.


در مورد آن جه می توانیم انجام دهیم؟ خوب ، ممکن است با جلوگیری از برخی از بدترین متخلفان در این منطقه دوری کنیم. اگرچه ، لزوماً برای عملکرد سایتهای ما خوب نخواهد بود. متأسفانه هرچه محصولاتی که از این تاکتیکها استفاده می کنند بیشتر باشد ، دیگران را مجبور به پیروی از آن مسیر می کنیم.


گزینه دیگر این است که با توسعه دهندگان در تماس باشید و به آنها بگویید که از پیام رسانی مداوم قدردانی نمی کنید. تغییرات گسترده در صنعت ممکن است بلافاصله اتفاق نیفتد ، اما می توانیم سعی کنیم یکباره افراد را تحت تأثیر قرار دهیم (به نظر می رسید که تغییر قلب جت پاک را تحت تأثیر قرار می دهد). امید این است که سرانجام این عمل بسیار ناامید شود ، توسعه دهندگان در آینده جرات نمی کنند از آنجا آج شوند.


همچنین ممکن است افزونه های طاقچه ، مانند غیرفعال کردن اعلان های سرپرست به صورت جداگانه ، برای کسانی که وقت زیادی را صرف کار کردن در وردپرس می کنند ، ضروری شوند. تقریباً مانند نرم افزار adblocker در دنیای مرورگرها به یک معامله بزرگ تبدیل شده است ، ممکن است یک صنعت مشابه (بهانه ببخشد) ظاهر شود تا ما را از تشدید CMS نجات دهد.


فراتر از آن ، این مسئله است که تصمیم بگیریم آنچه را که ما (یا نمی خواهیم) حاضریم در مورد آنها تصمیم بگیریم. وردپرس هنوز کارهای شگفت انگیز را انجام می دهد و محرک پشت بسیاری از مشاغل است. بنابراین ، شاید این فقط یک قیمت ناچیز باشد تا بتواند در بازی باقی بماند. در نهایت ، این چیزی است که باید هرکدام از ما تصمیم بگیریم.


پست های مرتبط

چرا اشتباه کردن داده های کاربر در وردپرس می تواند یک کابوس باشد

گوتنبرگ سفارشی برتر شما می توانید به وردپرس اضافه کنید

ایجاد نقش کاربری سفارشی در وردپرس

5 کار جالب که می توانید با نصب محلی وردپرس انجام دهید

10 بهترین پلاگین امنیتی رایگان برای وردپرس

سرعت بالا وردپرس: راهنمای نهایی برای سریعترین حافظه نهان WP

5 عادت بد که می تواند وب سایت وردپرس شما را آزار دهد

با این افزونه ها وردپرس را بهتر CMS کنید